.

זה פשוט לתת שירות

חן קרופניק

שיווק, קידום ושירות לקוחות

שיווק וקידום = גיוס לקוחות

כתיבת תוכן

 האם אתם מצליחים לבטא טת מה שאתם עושים במילים?

להעביר את המסר לקהל היעד בכתב?

כתיבת תוכן היא הרבה יותר מתאור מוצר או שירות, היא העברת המידע בצורה הנכונה ביותר לנותן השירות ולקהל היעד.

אני מציעה שירותי כתיבה שיווקית וקופירייטינג בהתאמה לאפיקי הפרסום שלכם:

-פוסטים למדיה החברתית

-תוכן לאתרים ודפי נחיתה

-כתבות תדמית וכתבות תוכן מקצועיות

לאחר שיחת אפיון בה נדייק את הצרכים, הרצונות והדרישות שלכם, נתאים את התוכן לפלטפורמה אליה הוא מיועד.

אני מתחייבת על תוכן איכותי, מקורי, בעברית תקנית ובאנגלית ברמת שפת אם כולל שירותי תרגום ועריכה. 

 

קידום עסק מקומי

עסק מקומי צריך קודם כל קהל מקומי!

זה לא משנה אם יש לכם עשרות אלפי עוקבים במדיה החברתית ומאות לייקים לפוסט אם בסופו של דבר החנות שלכם עומדת ריקה או שלא כל העיר מכירה אתכם.

בכדי שכולם באזור שלכם יכירו אתכם צריך קודם כל לדייק את קהל היעד, ללמוד את ההתנהגות הצרכנית שלו וגם להכיר את מקומות הפרסום הרלוונטיים ולא פחות חשוב- את המתחרים.

אני בודקת את הנתונים המקומיים מבחינת קהל יעד, מתחרים ואפשרויות פרסום מקומיות ולאחר מכן בונה תוכנית קידום מותאמת לסוג העסק ופועלת אתכם ברשת ומחוצה לה במקביל בכדי להפוך אתכם למותג מקומי.

אסטרטגיה שיווקית לעסק מתחיל

בכדי שעסק קטן יצליח הוא צריך להיות דינמי, לחדש , לשמר ולשפר באופן תמידי. לא כל הפלטפורמות מתאימות לכל עסק וזה שאמרו לכם שאתם חייבים להיות בטיקטוק או שיש דרך מסוימת לפרסם באינסטגרם לאו דווקא נכון עבורכם.

אז מה נכון עבורכם?

אני בונה אסטרטגיה שיווקית עם יעדים ברורים ומדידים לפי תחום ומיקום גאוגרפי, התוכנית כוללת:

-מעבר על דרכי השיווק הקיימות ומתן נקודות לשימור/שיפור

-בדיקה והתאמה של ערוצי שיווק חדשים רלוונטיים

-הכנת גאנט ותכנון חודשי מפורט עם יעדים מדידים

-ליווי מעשי לפי צורך(כתיבת תוכן, גרפיקה, צילומים, עריכת סרטונים, תפעול המדיה החברתית ועוד)

 

שירות = שימור לקוחות

 כמה פעמים קרה לכם שנכנסתם לחנות והתעצבנתם על כך שלא נותנים לכם לקנות בשקט?

וכמה פעמים ישבתם במסעדה וניסיתם לתפוס את תשומת ליבה של המלצרית שהיתה עסוקה בנייד?

וכמה פעמים המתנתם יותר מדי זמן במענה של שירות לקוחות עד שכבר נגמרה לכם הסבלנות?

יש עוד הרבה מאוד דוגמאות למצבים דומים שכולם נכנסים תחת הכותרת- שירות לקוחות גרוע.

באופן עקרוני כל העסקים מבינים שלספק שירות טוב זה חשוב לעסק,
אבל מעט  מבינים שזה הדבר שיביא באופן ישיר להגדלת מכירות!
זה בכלל לא משנה מה גודל העסק, כמה עובדים מועסקים בו ובאיזה תחום.
שיווק ופרסום- גיוס לקוחות

שירות לקוחות=שימור לקוחות

לאחר לימודי מנהל מלונאות בכיר ותיירות עם התמחות בשירות לקוחות התחלתי את דרכי המקצועית בתור נציגת שירות לקוחות

ומהר מאוד התקדמתי לתפקידי ניהול בכירים כולל ניהול תלונות לקוחות והדרכות שירות לנציגים.
אני יודעת להתבונן בסיטואציה ולדעת בדיוק איך היה אפשר לפעול אחרת ולתת שירות טוב יותר,
וגם איפה ואיך אפשר "להגדיל ראש" ולתת שירות מעבר לרגיל.

זו ההזדמנות שלכם לשמר את הלקוחות שעמלתם כל כך קשה בשביל לגייס אותם:

- הדרכות אישיותו/או קבוצתיות כולל הרצאה פרונטלית וסימולציות

-ליווי של הנציגים במוקדים- טלפוניים או פרונטליים כולל משוב

קצת עליי,

"כתבת, מנהלת משרד יחסי ציבור, מקדמת שילוב כדרך חיים , פעילה חברתית ובעיקר מחייכת"

(בכל פעם שמבקשים ממני משפט מייצג זה מה שאני כותבת , וזה בהחלט מסכם אותי במשפט :-))

ועכשיו קצת יותר מפורט:

חן קרופניק, אשת שיווק וכתבת.

בעלת משרד יחסי ציבור המתמחה בתחום הלייפסטייל והצרכנות.

כתבת בתקשורת הארצית ומקדמת נושאים כגון שילוב, קיימות והורות שוויונית.

פעילה חברתית ופוליטית האחראית על מספר פרויקטים קהילתיים מקומיים.

מגיעה מתחום השירות לקוחות בו ניהלה צוותים וטיפלה במחלקות של תלונות הציבור.

מתמחה במתן הערך המוסף ללקוח וכתיבה יצירתית שמעבירה את המסר.

יצירת קשר

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.